31 Temmuz 2008 Perşembe

AŞK DEMEYİN BANA

AŞK DEMEYİN BANA
Aşk demeyin bana,
Tuz basmayın yarama,
Dokunmayın yüreğimdeki atar damara.

Ben aşkı sevdiğimin düğününde,
Onun gözlerindeki aşkı gördüğümde,
Gömdüm mezara.
Ne olur dokunmayın bana

Aşk demeyin bana,
Varmayın üzerime,
Dokunmayın içimi inceden inceye yakana.

Aşk demeyin bana,
Ömrümün baharında,
Kar yağdırmayın bozkırlarıma.
Dokunmayın yüreğimdeki buzullara,

Aşk demeyin bana,
Haritada aramaktan,
Atlasları taramaktan yoruldum,
İçimdeki aşka,kavuşamamaktan.

Aşk demeyin bana,
Güneş doğmamaya yeminli,
Ay batmaya…
Gecede kaybolurken güneş,
Dokunmayın bari yıldızlarıma.

Aşk demeyin bana,
Bakmayın gözlerime,
Aldırmayın.
Akan gözyaşlarıma.

Aşk demeyin bana,
Laf söyletmem, İ
klimimi değiştiren rüzgara.
Dokunmayın mevsimlerime.

Aşk demeyin bana,
Aşkı sorun,
Aşkı yaşayana…
Yeter ki aşk demeyin bana.

Emine göçer

1 yorum:

baş harfi ben dedi ki...

Plâtonik Sevdam

Bir el kadar yakınken bana,
Yürekten, bir çift söz; söyleyememek sana,
Çaresiz...
Varlığında yok olmak,
Yokluğunda var olmak,
Dahası...
Varla yok arasında bakakalmak,
Plâtonik Sevdam.
Hayal mayal...
Gördüğüm belirli belirsiz çizgiler,
Beynimde girdap gibi dönen duygular,
Böyle...
İçimden kopan ,savrulan,çığlıklar,
Yalan yanlış duyduğum ezgiler,
Ara sıra...
Sessiz ve sensiz gelen sancılar,
Plâtonik Sevdam.
Hani...
Beni yokluğuna sürükleyen,
Varlığını ruhuma üfüren,
Varya...
Bir deli rüzgâr,
Her gün her gece esen,
Yalnızlık...
Paylaşılamayan sensizlik,
Plâtonik Sevdam


buda benden küçük bir katkı olsun.Başarılar....
Karaman Ay Reklam
Fatih